Stimaţi utilizatori,
Vă mulţumim că aţi ales să ne transmiteţi opiniile şi sugestiile dumneavoastră, pentru a îmbunătăţi astfel serviciile publice pe care le oferim. Menţionăm că toate răspunsurile aferente petiţiilor postate on-line vor fi transmise prin e-mail.
Pentru soluţionarea eficientă a sesizărilor pe care ni le transmiteţi, vă rugăm să vă înregistraţi numele complet, adresa de domiciliu corectă, adresa de e-mail la care va fi expediat răspunsul, alte date de contact, detalii care ne sunt întotdeauna solicitate de către instituţiile partenere şi subordonate sau de către serviciile proprii implicate în acţiunea de soluţionare a petiţiilor postate on-line.
Conform legislaţiei în vigoare privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, termenul legal de răspuns este de 30 zile, însă noi ne străduim să fim cât mai operativi cu privire la problemele postate de cetăţeni, direct proporţional cu complexitatea acestora, ţinând cont şi de gradul de ocupare şi de lista sarcinilor atribuite serviciilor din cadrul instituţiei noastre.
Vă rugăm să evitaţi opiniile vulgare, jignitoare sau profanatorii, cele care se referă la înfăţişarea sau handicapurile fizice sau cele ce fac referire la viaţa personală a reprezentanţilor autorităţilor locale. Nu sunt acceptate, de asemenea, atacurile la persoanele publice sau mesajele cu caracter publicitar.
Răspunderea pentru conţinutul sesizării revine în exclusivitate expeditorului.
Vă mulţumim pentru înţelegere şi vă asiguram că în cel mai scurt timp posibil veţi fi notificaţi prin email cu privire la numărul de înregistrare al sesizării dumneavoastră şi veţi primi un răspuns la informaţiile pe care ni le solicitaţi.